Testuj Yamahę R7 na torze. Yamaha R3 też będzie na Ciebie czekała
Pomiar czasu, opieka instruktorów, kontrolowane warunki. Do tego motocykle Yamaha R7 i Yamaha R3 dostępne na miejscu do testowania. Zobacz track day, jakiego jeszcze u nas nie było.
ZAPISZ SIĘ TUTAJ ! >>
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeNiestety lipa. Wygląda tylko na lifting, znikome różnice w stosunku do poprzedniej wersji. W tylnej lampie brak LEDów, przednia lampa nadal zamiast na podwójnej H7 jest na H4 co jest zamierzchłą technologią. Dodatkowo chłodnica przeniesiona z przodu na tył - co jest wadą a nie zaletą - po pierwsze nie bedzie ogrzewać nóg w chłodne dni a po drugie syf z ulicy będzie na nią leciał - ale za to jest taniej i pewnie nieco szybciej się nagrzeje. Kanapa i bagażnik w ogóle bez zmian. SH to świetny sprzęt, ale ten lifting w ogóle mnie nie zachęca do zamiany modelu 2010 na 2013. Silnik 125ccm stracił też 2KM. fajnie ze dostał startstopa, ale to już było w PCX
OdpowiedzAkurat nie masz racji z żarówkami, może i H4 jest starszą żarówką, ale za to bardziej żywotną. W nowych samochodach ludzie plują i złorzeczą na H7, średnio co 15-20tys. km wymieniasz na nową. H4 za to świeci i świeci w ostatnim samochodzie zrobiła 100tys.
Odpowiedz